środa, 1 września 2010

INSPIRACJE - PART 4 - MONIDŁO I I KOLEKCJA CERAMICZNYCH MONIDEŁ CZYLI KICZ CZY NIE KICZ:)




Monidłowe kafle zrodziły się z miłości do starych zdjęć, ale też z  fantastycznej ekranizacji "Monidła"  Himilsbacha. Film wyreżyserował Antoni Krauze. Gra młodziutki jeszcze Tadeusz Kwinta a partneruje mu Henio Hunko. Majstersztyk w nowelach filmowych choć trochę niesłusznie zapomniany.
Monidła są w stałej ofercie naszej Galerii :) Zapraszamy więc do odwiedzenia naszej strony  www.cela37.com

2 komentarze:

  1. Pozwoliłam sobie napisać kilka słów aż nie wiem od czego zacząć .Jak tylko ujrzałam pani anioły nie mogłam się powstrzymać one są takie tajemnicze i nie z tej epoki marzenie choć dotknąć ,pomacać .Ale kiedy obejrzałam filmiki a pani w roli głównej oraz anioły ta pracownia jest niesamowita taka tajemnicza ,cudowna och zawsze wyobrażałam sobie pracownie ,ale inaczej a ta kryje w sobie coś czego nie potrafię wyrazić .Widać ,że jest tam pani szczęśliwa i wolna .Pozdrawiam panią gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelino, dziękuję za miłe słowa. Wyznam Ci szczerze, że w pełnym odczuwaniu szczęścia przeszkadzają mi tylko niektórzy ludzie, ale nigdy piękne przedmioty:)

    OdpowiedzUsuń